1 Ocak 2013 Salı

BİM in en harika ürünleri:)

evet evet bildiğimiz BİM market:) hani bazen burun kıvırıp geçeriz ya yanından:) ama bazı ürünleri gönlümü öyle fethetti ki anlatamam! gerçekten çok kaliteli ve nefisler! hangilerinden mi bahsediyorum. işte, hemen aşağıdalar:) :
mesela bu Hollanda waffle i çok çok lezzetli ve sadece bim de satılıyor. duyduğuma göre Starbucks ta satılıyormuş bide. ama 5 katı fiyatına:) içi karamelli ince gofretimsi bişey. en güzel yeme şekli ise sıcak çayınızı alıp çay bardağının üstüne bunu koyup, biraz bekletip öyle yemeniz. çayın buharıyla içindeki karamel eriyor ve tadı daha da muhteşem oluyor:)
Buono çikolata ve Centro da vazgeçilmezlerimden. önce fiyatına bakıp "hamaaaaaann bu kadar ucuza çikolata kesin berbat bişeydir neyse bi deneyeyim" demiştim. ama saolsun beni utandırmıştı tadıyla:) bence gayet başarılı. tabii bi "Hoşbeş" değil ama Centro nun da hatrı sayılır bir yeri var damağımda:)
bu peynir var ya bu peynir anlatılmaz yaşanır:) bi kaç arkadaşımdan lezzetini duymuştum ben de bi deneyeyim diye aldım müptelası oldum:)
son olarak, her ne kadar yoğurdumuzu evde yapsak da dost yoğurdu da beğenerek tüketiyoruz efendim:)

biterken: buradan Bim reklamı yaptığım anlaşılmasın, bim in haberi bile yok bu övme olayından:) amacım sadece amme hizmeti:)

9 yorum:

  1. Evet bende o çikolatayı çok seviyorum =)
    Hatta bir dönem 1 aylık kısa bir sürede Bim de kasiyerlik yapmıştım =)
    Ha haaaa =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel bir tecrübe olmuştur senin için sevgili E:)

      Sil
  2. Benim vazgeçilmezim CENTROOOO bayılıyorum onaa ama çok kilo yapıyo :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cento yu da seviyorum ama hollanda waffle ı benim favoriim:)

      Sil
    2. abla bu waffle 'ı da deneyelim en iyisi :) Önerinizi dikkate alıcam m_sude ;)

      Sil
    3. Ben yedim, çok sevmedim çünkü bana çok tatlı geldi ama çaya bandırıp tekrar denemeli :)

      Sil
    4. çok tatlıysa ben severim o zaman :D

      Sil
    5. ben çok beğeniyorum ama:) damak tadı meselesi galiba:)

      Sil
  3. çekiliş yapıyorum beklerim :)=)

    YanıtlaSil