22 Haziran 2012 Cuma

Erkekler Ağlamaz!



Babam duygularını pek belli eden bir insan değildir. Sevdiğini, sevmediğini, hoşlandığını, kızdığını kolay kolay anlayamazsınız. tabi babamın bu özelliği bize yeni meziyetler kazandırdı: bir insanın gözüne bakarak duygusunu anlamak!:P babamda o kadar çok pratik yaptık ki bu konu da babamın duygulandığını kızdığını sevindiğini tek bakışta anlayabiliyorum artık:)
babam uzun süre bu karakterdeydi taaaakii daha 18 yaşındaki Ömründe Silifke'den dışarı çıkmamış biricik kızını İstanbul'a tek başına okumaya gönderme evresine kadar... evet, benim İstanbul'a gelişim babam için dönüm noktasıdır. bir tek dedem öldüğünde gözünde yaş gördüğüm babam, gitmeden bi kaç gün önce evde kahvaltı hazırlarken bi anda bana sarılıp hıçkıra hıçkıra ağlamıştı.. beni istanbul'a bırakma sonra tekrar silifkeye dönme faslını hiç anlatmıyorum bile:) ağlayış o ağlayış artık babamı durduramıyoruz her şeye ağlıyor:P özel günleri hatırlıyor:) gittikçe anneme mi benzemeye başladı ne?:)


18 Haziran bizim Silifkedeki düğün tarihimiz. 26 haziran da İstanbuldaki nikah tarihimiz. biz eşimle yıl dönümü olarak 26 Haziranı sayıyoruz. o yüzden 18 haziran tarihi benim ve eşimin aklımdan çıkmıştı. 18 haziranda babam aradı "evlilik yıl dönümünüz kutlu olsun!" dedi. ben şöle bir durdum "allah allah ne evlilik yıl dönümü yahu" diye düşündüm. sonradan aklıma geldi o günün 18 haziran olduğu:) "ama baba" dedim "26 haziran değil mi o:)". "silifkedeki bugündü, ben silifkedekini bilirim" dedi:) o günü ne ben ne eşim ne de annem hatırlamıştı. bir tek babam unutmamış.. çok duygulandım o gün gerçekten.. babamdan hiç beklenmeyen hareketler bunlarrrrrr:))


Babalar gününde kardeşlerim babam için pasta yaptırmışlar üstüne de "kalbimizdesin ihtiyar:))" yazdırmışlar. "kalbimdesin ihtiyar" aile içinde bi espridir bu arada:) babam gene başlamış ağlamaya:) hayır önceleri de yapıyorduk bu kutlamaları ama duygusal mod olayı yeni trend babamda :P


Babalar yaş ilerledikçe daha bi duygusallaşıyorlar kanımca. sanırım artık anlıyorlar ki hayat duygularını belli etmemek için çok kısa, "erkekler ağlamaz!" diye yapılanlar hep boşa!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder