19 Mayıs 2012 Cumartesi

Ben Kimim?

En önemli mevzuuyu atladım sanırım:) kim olduğumu:)  
Adım Mesude. 1986 da Akdeniz'in Şirin bir ilçesinde doğdum.Ülkemin  kalabalık mevcutlu bir ilköğretim okulunda çalışan, üniversitedeki ideallerinden çok uzağa düşmüş, devlet memuru mantığına yaklaşmakta olan ve 5 psikolojik danışmanın olması gereken okulda tek başına idealistlik savaşı veren, işleri bir başına yürütmeye çalışan bir psikolojik danışmanım:) 2004te  üniversite okumak için geldiğim İstanbul'u öyle sevdim ki, burda çalışmaya başladım ve Haziran 2011 de burada evlendim. hayatımı artık burada kurdum.  Artık Akdeniz'e dönüşüm çok zor:(

2 yorum:

  1. akdeniz de neymiş :)
    hoşgeldin :D

    YanıtlaSil
  2. seyhaaannn:))) yazılarına bayılıyorum ben yaa:)senin düzenli ve sessiz takipçinim uzun süredir:) ilk yorumu da senden almak beni çok mutlu etti doğrusu:) bu arada Akdeniz= Mersin :)

    YanıtlaSil