21 Mayıs 2012 Pazartesi

sürpriz pasta!

Geçenlerde yani tam olarak geçenlerde olmamakla birlikte bundan bi 6-7 ay önce:) eşimin doğum günüydü. Ona tamamne bizi anlatan bi pasta yaptırmak istedim. pastacıyı buldum, nasıl bişey istediğimi tarif ettim ve ortaya şöyle bişi çıktı:
eveeet şimdide gelelim şairin burada anlatmak istediğine:P eşim bir hava yolu şirketinde uçuş harekat uzmanı. o uçak, üniforma ve bulutlar ona tekabül ediyor:) o göbekli sarı adam mı? oda bizimkinin Simpsons hayranlığının esprisi. arkadaki Simpson'un mütesettir  eşi de ben oluyorum:) ve biz çift olarak gezmeyi çok sevdiğimizden uçağın üstünde buradan görünmese de sırt çantalarımızla yolculuktayız:)
böyle temalı pastalar sürpriz için çok güzel bir alternatif bence:) ve emin olun sürpriz yaptığınız kişinin suratında oluşan o kocaman tebessüm her şeye değer:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder