25 Mayıs 2012 Cuma

Küçük Ayak Sendromu!

          Evet, bu hastalık ismini ben uydurdum! ama eminim ki yalnız değilim bu hastalıktan muzdarip olan, varsınız oradasınız biliyorum  K.A.S li insanlar!:)


                  Ayak numaram 35. 36 numaralar gayet büyük geliyor:( gelin ayakkabısı ararken artık ağlama noktasına gelmiştim! o kadar çok ayakkabıcı gezdim ki ama hiç birinde ayağıma olan ayakkabı bulamadım. hatta en son çocuk reyonuna girdim gelin ayakkabısı için! o derece yani:) sonunda bir ayakkabıcı "ayakkabıyı istadiğiniz ölçülerde yaptırabilirsiniz" deyince gözlerimden ışık hüzmeleri fışkırdı:P ben de özel yaptırdım da öyle hallettim gelin ayakkabısı işini:)  


                Bu gün de 212 AVM de idim. bu aralar hem işte hem de normal hayatta giyebileceğim sandalet arıyor gözlerim. 212 ye gitmişken bi bakayım dedim. ama sonuç yine hüsran:( hiç biri ayağıma olmadı. ağlamaklı bir son bakış atıp beğendiğim ayakkabılara bir Hülya Koçyiğit edasıyla elim alnımda çıktım tüm mağazalardan :P


          Küçük Ayak Sendromlular olarak birleşip isyan edelim bence, neden hep ayakkabılar 36 numaradan başlıyor diye!


4 yorum:

  1. sevgili m_sude,
    :)
    ben de benzer dertten muzdaribim..
    http://pinkket.blogspot.com/search/label/35%20numara%20ayak
    pek çok defa yazdım hatta!
    çok zor gerçekten durumumuz:'(

    YanıtlaSil
  2. ahh ezgicim ahhh:) bizi ancak biz anlarız. kime söylesem ayak numaramı "aa ne güzel, ne kadar ufak" diyorlar. ama içi bizi dışı onları yakar:) bayıldığın ayakkabıya "seni uzaktan sevmek aşkların en güzeli" türküsünü tutturmak ne gıcık bir duygudur!

    YanıtlaSil
  3. 40 numaraya sahıp oldugum ıcın daha muzdarıp durumda oldugumu dusunuyordum;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen de zor durumdasın sevgili uyuyan saatim:) ama 35 numara genel modellerde üretilmiyor dahi:(

      Sil