31 Mayıs 2012 Perşembe

ADP Hatırası:)

             Geçen sene ilçe rehber öğretmenleri olarak AÇEV den ADP (Anne Destek Programı) eğitimi için talepte bulunduk. sağ olsunlar bizi kırmadılar ve ilçemize kadar gelip bize eğitim verdiler. Kısaca ADP yi tanıtmak gerekirse 12 hafta süren, içinde çocuğu dinleme, sağlıklı iletişim, çocuğa sorumluluk kazandırma, çocukta olumlu davranışı arttırma, olumsuz davranışı azaltma ve çocukta cinsel eğitim gibi konuların bulunduğu 7-11 yaş grubu çocukların annelerinin katıldığı uzun soluklu bir eğitim:)
              Ben bu yıl 2. grubumu açtım ve salı günü 23 annemi ADP den mezun ettim:) kesinlikle diyebilirim ki yıl içinde yaptığım en verimli çalışma idi. sertifika töreninde annelerimin grup hakkındaki olumlu düşünceleri, çok şey öğrendiklerine dair konuşmaları ve gözlerindeki o memnuniyet ışıltısı her şeye değerdi gerçekten:)
              Eğitmen dahil katılımcıların hepsi bayan olunca sertifika töreninin de tabi pastalı börekli olması farz olur:) annelerim öyle güzel şeyler yapmışlar ki sağlıklı beslenme filan rafa kaldırıldı o gün:) 
              Sağ olsunlar beni düşünüp çok değerli bir hediye ve çiçek almışlar:) Emeklerinizden dolayı teşekkür ederiz yazısı da çiçeğin üstünde.. çok duygulandım gerçekten... annelerimin hayatına olumlu bir şeyler katabildiysem ne mutlu bana!
              Son olarak, bir annemin en son çıkarken söylediği sözleri yazmak istiyorum: " hocam artık bundan sonra daha sabırlı daha sakin bir anne olmaya karar verirdim!" sanırım mesleğimi bu yüzden seviyorum: insan hayatına güzel şeyler katabilme şansım olduğu için!


bu da çiçeğim( umarım bu çiçeği de kurutmam:( çiçek bakma özürlüyüm de:( )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder